de Cristian Tanase 19 Mai. 2016 4501 |
Va prezentam lista posturilor vacante in primariile din intreaga tara in perioada urmatoare:
Primaria Municipiului Iasi - 3 posturi vacante de Inspector si consilier
Primaria Municipiului Iasi organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante, la Serviciul Urbanism – Institutia Arhitectului Sef, dupa cum urmeaza:
inspector, clasa I, grad profesional principal – 2 posturi;
consilier, clasa I, grad profesional asistent -1 post.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniile:
arhitectura si urbanism, domeniul de licenta arhitectura, specializarea arhitectura, sau domeniul de licenta urbanism;
stiinte ingineresti, domeniul de licenta inginerie civila, specializarea constructii civile;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiilor publice de inspector, clasa I, grad profesional principal, de minimum 5 ani;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice de consilier, clasa I, grad profesional asistent, de minimum 1 an.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
07 iunie 2016: termen limita de depunere a dosarelor;
24 iunie 2016, ora 10.00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Detalii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Iasi din bd. Stefan cel Mare si Sfant nr. 11 – Serviciul Resurse Umane, Pregatire Profesionala, Secretariat, telefon 0232/267.582.
Primaria Municipiului Bailesti - 5 posturi vacante de Consilieri, inspector si referent
Primaria Municipiului Bailesti, judetul Dolj organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante, dupa cum urmeza:
consilier, clasa I, grad profesional asistent – Directia Economica. Serviciul Financiar Resurse Umane si Achizitii Publice;
consilier, clasa I, grad profesional principal – Directia Economica. Serviciul Financiar Resurse Umane si Achizitii Publice;
consilier, clasa I, grad profesional superior – Biroul Registru Agricol, Agricultura;
inspector, clasa I, grad profesional superior – Directia Urbanism Amenajarea Teritoriului Cadastru si Gospodarire Comunala, Compartimentul Urbanism Amenajarea Teritoriului si Cadastru;
referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior – Directia Economica, Compartimentul Impunere incasari Persoane Fizice si Juridice.
Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
consilier, clasa I, grad profesional asistent – Directia Economica. Serviciul Financiar Resurse Umane si Achizitii Publice:
studii universitare de licenta absolvite eu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite eu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 1 an.
consilier, clasa I, grad profesional principal – Directia Economica. Serviciul Financiar Resurse Umane si Achizitii Publice:
studii universitare de licenta absolvite eu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite eu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice sau stiintelor economice;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 5 ani.
consilier, clasa I, grad profesional superior – Biroul Registru Agricol, Agricultura:
studii universitare de licenta absolvite eu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite eu diploma de licenta sau echivalenta;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
inspector, clasa I, grad profesional superior – Directia Urbanism Amenajarea Teritoriului Cadastru si Gospodarire Comunala, Compartimentul Urbanism Amenajarea Teritoriului si Cadastru:
studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor ingineresti;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
referent de specialitate, clasa II, grad profesional superior – Directia Economica, Compartimentul Impunere incasari Persoane Fizice si Juridice:
studii superioare de scurta durata, absolvite cu diploma;
vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 9 ani.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
07 iunie 2016, ora 16:00: teremn limita de depunere a dosarelor.
27 iunie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
29 iunie 2016, ora 10:00: proba interviu.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Bailesti, str. Revolutiei nr. 1, judetul Dolj, telefon 0251/311.017 fax: 0251/311.956.
Primaria Municipiului Roman - 2 posturi vacante de Inspector principal
Primaria Municipiului Roman, Judetul Neamt organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie, vacante, din cadrul Serviciul Managementul proiectelor Roman, astfel:
inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Implementare Proiecte;
inspector, clasa I, grad profesional principal – Compartimentul Proiecte Programe.
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:
studii universitare de licenta absolvite eu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta;
vechime minimum 5 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
07 iunie 2016, ora 16:00: termenul limita pentru depunerea dosarelor;
23 iunie 2016, ora 10:00: proba scrisa;
data si ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008.
Detalii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Municipiului Roman din Roman, Piata Roman Voda nr. 1, Judetul Neamt, telefon 0233/741.119.
Cristian Tanase, cu experienta indelungata in legislatia aferenta Codului administrativ, scrie pe subiecte de interes pentru personalul institutiilor publice, redactand stiri din domeniu si noutati legislative importante!
Comentarii
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.