Posturi de conducere vacante in Bucuresti

de Marius Matei 17 Sep. 2014 3549

Posturi de conducere vacante in Bucuresti
Lista posturilor vacante in luna septembrie 2014 la Ministerul Transporturilor, Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism si Primaria Sectorului 2, Bucuresti.



Ministerul Transporturilor are un post vacant de Sef birou


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei publice de conducere vacanta de sef birou – Biroul Comunicare si Relatii IFI din cadrul Ministerului Transporturilor

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta
    limbi straine: engleza: nivel mediu
    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:


    29 septembrie 2014, ora 09:00: proba suplimentara de testare cunostinte limbi straine;
    29 septembrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 8 zile de la publicarea anuntului.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.


Departamentul pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism are 3 posturi vacante


Agentia Nationala a Functionarilor Publici organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de conducere vacante din cadrul Departamentului pentru IMM-uri, Mediul de Afaceri si Turism, dupa cum urmeaza:

    sef birou – Biroul Resurse Umane;
    sef serviciu – Serviciul Dezvoltare Antreprenoriala;
    sef serviciu – Serviciul Juridic.


Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei publice sunt:

    sef birou – Biroul Resurse Umane:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte economice sau stiinte juridice;
        studii de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile prevederilor art. 31 alin. (1) din Legea cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani;
        perfectionari/specializari – atestat inspector resurse umane.
    sef serviciu – Serviciul Dezvoltare Antreprenoriala:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte economice, stiinte ingineresti sau stiinte juridice;
        studii de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile prevederilor art. 31 alin. (1) din Legea cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani.
    sef serviciu – Serviciul Juridic:
        studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta, in domeniul stiinte juridice;
        studii de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management sau in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice, in conditiile prevederilor art. 31 alin. (1) din Legea cadru 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
        vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice minimum 2 ani.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    16 octombrie 2014, ora 10:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Relatii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obtine la sediul Agentiei Nationale a Functionarilor Publici din bd. Mircea Voda, nr. 44, bloc M17, tronsonul III, sectorul 3, Bucuresti, precum si la numarul de telefon 0374/112.726.

Primaria Sectorului 2, Bucuresti are 10 posturi vacante de referenti si inspectori


Primaria Sectorului 2, Bucuresti organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiilor publice de executie vacante, dupa cum urmeaza:

    inspector, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul Gospodarie Comunala;
    inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Monitorizare, Executie, Contracte Edilitare (3 posturi);
    inspector, clasa I, grad profesional asistent – Serviciul Monitorizare, Executie, Contracte Edilitare;
    inspector, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Monitorizare, Executie, Contracte Edilitare (2 posturi);
    referent, clasa III, grad profesional principal – Serviciul Monitorizare, Executie, Contracte Edilitare;
    inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari;
    inspector, clasa I, grad profesional debutant – Serviciul Relatii cu Asociatiile de Proprietari.

Candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile generale prevazute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2), cu modificarile si completarile ulterioare.

Concursul se va organiza conform calendarului urmator:

    16 octombrie 2014, ora 12:00: proba scrisa;
    data si ora interviului vor fi comunicate ulterior;


Dosarele de inscriere la concurs trebuie sa contina, in mod obligatoriu, documentele prevazute de art. 49, alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 si se vor depune in termen de 20 zile de la publicarea anuntului.

Detalii privind conditiile specifice si bibliografia de concurs sunt disponibile accesand pagina oficiala. Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Sectorului 2 din Bucuresti, str. Chiristigiilor nr. 11-13, sector 2, telefon 021/252.80.39.

Marius Matei Autor: Marius Matei
Marius Matei, redactor InfoInstitutii.ro, aduce in atentia cititorilor stiri si noutati legislative cu privire la institutiile publice, sectorul bugetar si modificari legislative care ii privesc direct pe functionarii publici si nu numai. Experienta de aproape 10 ani in domeniu il califica pentru a face parte dintr-un colectiv de profesionisti. 



Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Va place acest articol ?
Dati o nota de la 1 la 5 !

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul infoinstitutii.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Comentarii

0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.

Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

eNews Info INSTITUTII

Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024

Va oferim Cadou un Raport Special Gratuit "Modificari legislative aplicabile Institutiilor Publice in 2024"

Completeaza adresa de email la care vrei sa primesti Raportul Gratuit

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016